MySQL Query Error
MySQL said: Incorrect integer value: '' for column 'user_id' at row 1
CNIPMMR – Departamentul Proiecte - Noutati
Este nebun cel care nu ia banii care i se ofera.(Proverb irlandez)
Acasa
Proiecte
Proiecte in derulare
Cazuri de succes
Proiecte finalizate
Departament proiecte
Parteneri
Servicii
Mediere electronica
Creare cont utilizator
Cautare loc de munca
Cautare CV
Adaugare CV
Cariera
Achizitii
Noutati
Glosar
Adrese utile
Contact
 


 
2019-03-15 Anunt angajare experti
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania, in calitate de partener in cadrul proiectului Viitor PLUS – antreprenori pentru dezvoltare!, ID 105717, co-finantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020, doreste angajarea unor experti monitorizare care sa indeplineasca urmatoarele conditii:

Educatie solicitata: Diploma de licenta.

Experienta solicitata: Minimum 5 ani de experienta în activitati similare.

Atributiile postului:
- asigura monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate;
- elaboreaza si aplica Planul de monitorizare, elaboreaza graficul monitorizarii;
- creeaza modele de rapoarte si fise de monitorizare (tehnice, finaciare);
- comunica in permanenta cu beneficiarii ajutorului de minimis si asigura feed back corespunzator;
- colecteaza si analizeaza informatii, rapoarte, fise, chestionare etc. si intocmeste raporte, inclusiv recomandari si masuri de corectie, dupa caz;
- organizeaza vizite de monitorizare la beneficiari;
- indruma beneficiarii pentru corectia posibilelor deviatii si situatii problema;
- asigura monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate, in cadrul perioadei de
sustenabilitate a acestora;
- elaboreaza si aplica Planul de monitorizare specific acestei etape, elaboreaza graficul
monitorizarii;
- creeaza modele de rapoarte si fise de monitorizare specifice acestei etape (tehnice, finaciare);
- comunica in permanenta cu beneficiarii ajutorului de minimis si asigura feed back corespunzator;
- colecteaza si analizeaza informatii, rapoarte, fise, chestionare etc. si intocmeste raporte, inclusiv recomandari si masuri de imbunatatire, dupa caz;
- organizeaza vizite de monitorizare la beneficiari;
- indruma beneficiarii pentru corectia posibilelor deviatii si situatii problema;
- completeaza fisa de asistenta realizare sustenabilitate afacere pentru fiecare beneficiar;
- sprijina fiecare beneficiar in intelegerea modalitatilor de mentinere si crestere a afacerii;
- sprijina fiecare beneficiar in crearea Planului de Dezvoltare a afacerii proprii;
- elaboreaza ”Analiza - Masuri de sprijin start-up-uri, pentru sustenabilitate”;
- elaboreaza, pe baza analizei rapoartelor, documentelor justificative, vizitelor de monitorizare la beneficiari, aplicarii de chestionare beneficiarilor, rapoarte de progres, pentru a avea in mod continuu, situatia exacta a implementarii afacerilor finantate si pentru a se putea lua masuri corective (dupa caz), in timp util.

Competente solicitate:
- cunostinţe bune de operare PC
- abilitati de comunicare,lucru in echipa, rezistenta stres;
- persoana organizata;
- atenta la detalii;
- capacitate de a lucra atât individual cât si în echipa.

Candidatul trebuie sa isi exprime disponibilitatea de a desfasura partial sau total activitatea in judetul Arad.

Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor va rugam sa transmiteti pana la data de 29 martie 2019, pe adresa de email: stefan.corcodel@smeprojects.ro urmatoarele: scrisoare de intentie, CV in format Europass, copii ale diplomelor de studii, documente care sa demonstreze experienta profesionala, recomandari.




cautare

Informatii utile
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania
































 
copyright 2006 CNIPMMR | Termeni si conditii
MySQL Query Error
MySQL said: Incorrect integer value: '' for column 'user_id' at row 1