MySQL said: Incorrect integer value: '' for column 'user_id' at row 1
CNIPMMR – Departamentul Proiecte - Noutati
Exista trei maxime pe care trebuie sa le retii pentru a reusi in viata : a vedea inseamna a sti ; a vrea inseamna a putea, a indrazni inseamna a avea. (Alfred de Musset)
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania, in calitate de partener in cadrul proiectului Viitor PLUS – antreprenori pentru dezvoltare!, ID 105717, co-finantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020, doreste angajarea unor experti monitorizare care sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Educatie solicitata: Diploma de licenta.
Experienta solicitata: Minimum 5 ani de experienta în activitati similare.
Atributiile postului:
- asigura monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate;
- elaboreaza si aplica Planul de monitorizare, elaboreaza graficul monitorizarii;
- creeaza modele de rapoarte si fise de monitorizare (tehnice, finaciare);
- comunica in permanenta cu beneficiarii ajutorului de minimis si asigura feed back corespunzator;
- colecteaza si analizeaza informatii, rapoarte, fise, chestionare etc. si intocmeste raporte, inclusiv recomandari si masuri de corectie, dupa caz;
- organizeaza vizite de monitorizare la beneficiari;
- indruma beneficiarii pentru corectia posibilelor deviatii si situatii problema;
- asigura monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate, in cadrul perioadei de
sustenabilitate a acestora;
- elaboreaza si aplica Planul de monitorizare specific acestei etape, elaboreaza graficul
monitorizarii;
- creeaza modele de rapoarte si fise de monitorizare specifice acestei etape (tehnice, finaciare);
- comunica in permanenta cu beneficiarii ajutorului de minimis si asigura feed back corespunzator;
- colecteaza si analizeaza informatii, rapoarte, fise, chestionare etc. si intocmeste raporte, inclusiv recomandari si masuri de imbunatatire, dupa caz;
- organizeaza vizite de monitorizare la beneficiari;
- indruma beneficiarii pentru corectia posibilelor deviatii si situatii problema;
- completeaza fisa de asistenta realizare sustenabilitate afacere pentru fiecare beneficiar;
- sprijina fiecare beneficiar in intelegerea modalitatilor de mentinere si crestere a afacerii;
- sprijina fiecare beneficiar in crearea Planului de Dezvoltare a afacerii proprii;
- elaboreaza ”Analiza - Masuri de sprijin start-up-uri, pentru sustenabilitate”;
- elaboreaza, pe baza analizei rapoartelor, documentelor justificative, vizitelor de monitorizare la beneficiari, aplicarii de chestionare beneficiarilor, rapoarte de progres, pentru a avea in mod continuu, situatia exacta a implementarii afacerilor finantate si pentru a se putea lua masuri corective (dupa caz), in timp util.
Competente solicitate:
- cunostinţe bune de operare PC
- abilitati de comunicare,lucru in echipa, rezistenta stres;
- persoana organizata;
- atenta la detalii;
- capacitate de a lucra atât individual cât si în echipa.
Candidatul trebuie sa isi exprime disponibilitatea de a desfasura partial sau total activitatea in judetul Arad.
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor va rugam sa transmiteti pana la data de 29 martie 2019, pe adresa de email: stefan.corcodel@smeprojects.ro urmatoarele: scrisoare de intentie, CV in format Europass, copii ale diplomelor de studii, documente care sa demonstreze experienta profesionala, recomandari.